Ναυάγιο M/V Million Hope
-
M/V Million Hope -
Η πλώρη του ναυαγίου Million Hope -
Τα απομεινάρια του ναυαγίου Million Hope. -
Το φουγάρο του ναυαγίου Million Hope. -
Πλωτό για την μεταφορά των δυτών. -
Δύτες έτοιμοι προς αναχώρηση. -
Στιγμές χαράς μετά την κατάδυση. -
Στο κατάστρωμα του καταδυτικού σκάφους. -
Στιγμές χαράς μετά την κατάδυση. -
Βίντεο απο το ναυάγιο MILLION HOPE.
Το «Million Hope» ήταν ένα φορτηγό πλοίο βάρους 16.339 τόνων (μεικτό βάρος) που κατασκευάστηκε στο Koyo Dockyard στη Mihara-Hiroshima, στην Ιαπωνία. Το αρχικό του όνομα ήταν Ryusei Maru όταν άρχισε να χρησιμοποιείται στις 10 Ιουνίου 1972, με διαστάσεις 174,6μ. x 24,9μ., βύθισμα 10μ., με διπλή, εξακύλινδρη βενζινοκίνητη μηχανή και ένα πηδάλιο που έφτανε μέγιστη ταχύτητα 17 ναυτικούς κόμβους. Το πλοίο είχε 5 αμπάρια για μαζικό φορτίο που βρίσκονταν μπροστά από την υπερδομή και 4 κινητές γερανογέφυρες, εκ των οποίων η μια βρισκόταν στο μέσο του πλοίου, ανάμεσα σε κάθε μια από τις δεξαμενές.
Από τη στιγμή που κατασκευάστηκε έως και τη στιγμή που ναυάγησε, το πλοίο ανήκε σε διάφορες εταιρείες. Στα πρακτικά των ναυαγίων της Αιγύπτου δεν υπάρχει καμία αναφορά σχετικά με τους πλοιοκτήτες του, εκτός από το όνομα του ιδιοκτήτη την περίοδο που ναυάγησε το πλοίο. Το πλοίο ονομαζόταν «Ryusei Maru» μέχρι το 1975 οπότε και πουλήθηκε και μετονομάστηκε «Pacific Royal». Πουλήθηκε ξανά το 1981 και ονομάστηκε «Linngsbon» μέχρι το 1987 που πουλήθηκε εκ νέου και μετονομάστηκε «Feng Shun». Το 1991, ονομάστηκε «Hope», ενώ όταν πουλήθηκε στην εταιρεία Aksonas Shipping Company, Ltd., στη Λεμεσσό στην Κύπρο, το Μάιο του 1996, του δόθηκε το όνομα «Million Hope».
Πώς ναυάγησε
Το πλοίο έφυγε από το Aqaba Jordan στις 19 Ιουνίου 1996 με προορισμό την Ταιβάν με ένα φορτίο καλίου και φωσφορικών αλάτων 26.000 τόνων (πηγές αναφέρουν ότι υπήρχαν 15.000 τόνοι καλίου και 11.000 τόνοι φωσφορικών αλάτων). Νωρίς το πρωί της επομένης, στις 20 Ιουνίου, το πλοίο προσέκρουσε στον παράκτιο ύφαλο κοντά στο Naqb το οποίο βρίσκεται λίγα μίλια βόρεια του Sharm EL-Sheikh. Η αιτία πρόσκρουσης του πλοίου είτε οφειλόταν σε κάποια πυρκαγιά που ξέσπασε στην υπερδομή του πλοίου, είτε σε υψηλή ταχύτητα σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας είτε ένας συνδυασμός των δυο παραπάνω λόγων, ανάλογα ποια εκδοχή του ατυχήματος διαβάζει κανείς. Ωστόσο, υπάρχουν αποδείξεις ότι υπήρξε πυρκαγιά στο πλοίο.
Πηγή:Διαδύκτιο